Poradenství a podpora

Online podpora

Školení, pomoc či jiné řešení problému IT lze uskutečnit přes Google Meet nebo Microsoft Teams.

HELPDESK

Webový portál pro zákazníky, kteří tuto podporu mají nasmlouvanou. Tito zákazníci mají největší prioritu. Více o Helpdesku níže.

Vzdálený přístup

Jestliže v počítači nastal problém a není nutnost můj fyzický zásah, lze oprava vyřešit přes vzdálený přístup na vaše zařízení.

Telefonická podpora

Stačí Vám pouze telefonická pomoc? Zavolejte na číslo +420 772 722 672 a nebo použijte kontaktní formulář níže. Ozvu se Vám.

Chat

Další možností je podpora přes chat na platformách HELPDESK, Facebook nebo Instagram.

Podpora na místě

Bude-li žádán zásah na místě, můžeme se domluvit na výjezd k Vám.

Cena záleží na domluvě a na druhu práce, která bude vykonána. Pro nacenění mne kontaktujte!

HELPDESK

Moderní způsob komunikace
Pro stálé zákazníky
Lze poskytnout jako online službu pro jakoukoli firmu
Prioritní vyřízení
Rychlá odezva pomocí zpráv
Helpdesk může být poskytnut více zaměstnancům
Urychlí práci ve firmě, zaměstnanci nemusí hlásit závady nadřízenému, nahlásí přímo do Helpdesku
A plno dalšího…

TOMÁŠ BAJÁK

IČ: 10691782
ADRESA: Široká 762, Velké Bílovice 691 02
Neplátce DPH

PROVOZNÍ DOBA

Na dohodu (zavolejte +420 772 722 672)

Pondělí: 11:00 – 20:00
Úterý: 13:00 – 20:00
Středa: 11:00 – 20:00
Čtvrtek: 14:00 – 20:00
Pátek: 12:00 -20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
Neděle: 10:00 – 20:00

KONTAKT

TELEFON: +420 772 722 672
E-MAIL: info@bajaktomas.cz